Retourneren & ruilen

Recht van Teruggave

U kunt de ontvangen artikelen binnen de 10 dagen aan ons retourneren. Deze termijn gaat in op het moment dat de artikelen door u zijn ontvangen. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Bij het retourneren kunt u gebruik maken van het meegestuurde retourformulier.
Na ontvangst van het retourpakket storten wij het aankoopbedrag op uw rekening.

Wanneer u via bankoverschrijving heeft betaald, noteer dan bij de retourzending uw bankgegevens. Bankgegevens worden door ons niet opgeslagen.

Terugbetaalverplichtingen worden door ons binnen de 30 dagen volbracht. De termijn gaat in vanaf het moment dat het retourpakket door ons ontvangen en verwerkt is.

Het retourpakket kunt u sturen naar :

Herbalife Webwinkel
James Ensorplein 4
8550 James Ensorplein
België

E-Mail : info@herbalife-webwinkel.be

Ruilen

Een artikel kan niet omgeruild worden tegen een ander artikel.

Retourvoorwaarden

- Bij het retourneren van de artikelen dient een volledig ingevuld formulier te worden bijgevoegd.
- Retourneringen dienen gefrankeerd verzonden te worden, ongefrankeerde retourneringen worden niet geaccepteerd.
- De artikelen dienen ongebruikt en in de originele verpakking te worden verzonden.
- De kosten van de retourzending zijn ten laste van de klant.

Retourneren in verband met een klacht

Met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandelen wij de producten en verwerken wij de bestelling. Toch kan er wel eens iets misgaan :
- Per ongeluk is het verkeerde artikel toegezonden
- Uw bestelling is tijdens de verzending beschadigd geraakt.
- Een artikel vertoont een fabricagefout

Meld ons een eventuele klacht zo snel mogelijk en in ieder geval binnen de 5 werkdagen. Neem voordat u het artikel terugzendt even contact met ons op, want de klacht moet wel duidelijk zichtbaar en kenbaar worden gemaakt. U kunt bij een gegronde klacht het artikel gratis terugsturen. Vanzelfsprekend sturen wij een eventueel vervangend item kosteloos naar u toe.  
Bent u te laat met het indienen van de klacht, zijn wij gerechtigd alle kosten voor reparatie of vervanging, inclusief administratie en verzendkosten, in rekening te brengen.